ופל אישי בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר

עפר גדנקן No Comments on ופל אישי בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר

חברת 'מן' מפתיעה עם מוצר חדש וייחודי: ופל אישי בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר ומ-100% קמח מלא

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים אלו תפגשו על המדפים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות מוצר חדש ומיוחד: ופל אישי TO GO אשר מצטרף לקטגוריית המוצרים ללא תוספת סוכר של מן, ומביא עמו חדשנות ובשורה: בנוסף להיותו של הופל ללא תוספת סוכר, הוא מיוצר מ-100% קמח מלא וללא קמח לבן,  הופל האישי ארוז כחטיף אישי, נכנס בקלות לתיק וניתן לכבד בו כל אחד.

אבי פקר, מנכ"ל מן מספר מה עומד מאחורי הייצור החדשני:
"הופל האישי הזה, מהווה בשורה למגוון גדול של אנשים שעד היום רצו ליהנות גם הם מהופלים המשובחים של מן, אך היו מוגבלים. הופלים והעוגיות של מן הפכו בשנים האחרונות לשחקן המרכזי בקטגוריית המוצרים של ללא תוספת סוכר, כאשר קיבלנו פניות ובקשות מלקוחות רבים לייצר מוצרים ללא תוספת סוכר שאינם מכילים קמח לבן. אני גאה שצלחנו את האתגר והגענו למוצר מושלם עם טעם מצוין ללא תוספת סוכר ועם 100% קמח מלא.
בנוסף, העובדה שכל אריזה כוללת 7 יחידות של 20 גרם, מאפשרת אכילה מדודה ומבוקרת ומסייעת להימנע מאכילה של עוד אחד ועוד אחד ללא גבול. אני שמח על הזכות שלנו במן להוביל עם חדשנות לטובת כלל הציבור, ולאפשר לכל אחד רגעים מתוקים, כי לכווווולם מגיע".

הופל החדש באריזה אישית מצטרף למשפחת הופלים המגוונת של מן והוא מוצע כמו כל המוצרים בכשרות המהודרת של הרב לנד"א שליט"א. מוזמנים לנסות ולהתאהב.



0 תגובות